Keypoint Repair

Keypoint Repair, uw ideale partner voor herstellingen en onderhoud aan gebouwen

De ‘customer journey’ staat bij ons voorop in geval van schade of noodzakelijk onderhoud aan uw gebouw of een gebouw in uw beheer. Wij nemen de bewoner/schadelijder bij de hand en coördineren het ganse proces in uw naam. Dit doen we via ons netwerk van herstellers die we zelf beheren binnen alle sectoren over gans België. Deze herstellers zijn gebonden aan een vaste overeenkomst waardoor er geen onderscheid gemaakt wordt tussen een dossier van € 100,00 of een dossier van € 10.000,00. Wij gaan geen enkele opdracht uit de weg!

Natuurlijk rijst dan de vraag of kwalitatieve herstellers niet reeds een vol orderboek hebben? Door onze actieve sturing van dossiers, betalingen om de 2 weken en een herstelgarantie staan wij garant voor onze herstellers. Keypoint Repair staat voor herstellingen binnen een vlotte doorlooptijd, aan een correcte prijs en met een hoogstaande kwaliteit! Dit doen we via vastgepinde contractuele SLA’s.

Op deze manier creëert u extra toegevoegde waarde voor uw eindklant en kan u zich focussen op uw eigen core business. Over al onze KPI’s gaan wij duidelijk en transparant rapporteren zodoende onze service ook duidelijk tastbaar te maken.

Daarnaast is het mogelijk om via ons digitaal samenwerkingsplatform ten allen tijde de statussen, documenten, communicaties, ... binnen de dossiers in ons beheer te raadplegen. Zodoende is onze toegevoegde waarde 100% transparant. Deze statussen kunnen ook in uw naam digitaal en proactief naar de schadelijder gecommuniceerd worden. Zodoende vermijdt u mogelijke vragen als:

  • - Wat is de status van mij dossier?
  • - Wanneer komt er iemand langs?
  • - ...

U kan ons dan ook inschakelen voor al uw dossiers of voor een deel ervan met benchmark doeleinden. Wij staan in voor een volledige ontzorging en het creëren van comfort in een onaangename situatie.

Keypoint Repair, de referentiepartner voor uw technisch beheer!