Vandaag de dag komen meldingen van bewoners, huurders & vakmannen, in verband met het technisch gebouwbeheer, binnen via verschillende communicatiekanalen. Dit zorgt ervoor dat je elk communicatiekanaal apart moet opvolgen. Veel syndici in Vlaanderen stelden reeds luidop de vraag hoe ze kunnen afstappen van deze inefficiënte werkmethode. Gelukkig brengt de Connect-applicatie van Keypoint sinds kort redding!


Mails na mails met telefoontjes tussendoor

Elke gebouwbeheerder herkent de volgende situatie wel: je staat op met het idee heel wat productief werk te verrichten, maar lijkt de volledige ochtend te verliezen aan constant heen-en-weer communiceren tussen je verschillende contacten met betrekking tot de gebouwen die je beheert. De telefoon rinkelt, je ontvangt WhatsApp-berichtjes en tijdens een vergadering stroomden er opnieuw tientallen mails binnen.

De verschillende communicatiekanalen worden op heden individueel opgevolgd door jezelf en/of collega's. De applicatie Connect van Keypoint kan er echter voor zorgen dat het opvolgproces een stuk vlotter verloopt via een QR-code, gekoppeld per gebouw.

Een aparte landingspagina met automatische registratie

De applicatie Connect kan in no-time een QR-code aanmaken die je aan een individueel gebouw kan toewijzen. Deze code wordt vervolgens opgehangen, waarna bewoners de QR-code kunnen scannen met hun smartphone of tablet. Via de website, die als link verscholen zit achter de QR-code, kunnen mede-eigenaars makkelijk melding maken van een probleem dat automatisch wordt doorgestuurd naar de applicatie Connect van Keypoint.

Zo komen ze, na verzending van de melding, op de unieke landingspagina van hun gebouw terecht waar ze alle informatie en lopende meldingen kunnen terugvinden.

“Alle tickets vind je als syndicus of property manager vanzelf terug in een handig overzicht. Ideaal voor een vlotte opvolging.”

Als gebouwbeheerder vind je via deze werkwijze alles zeer gemakkelijk terug in een gestructureerd overzicht en kan je elke melding gericht gaan opvolgen.

Het gebruik van deze QR-code functionaliteit verlicht jouw werk aanzienlijk. Het opvolgen van problemen is veel minder arbeidsintensief en je krijgt als gebouwbeheerder samen met je medewerkers meer tijd en ruimte om te gaan focussen op de belangrijkste taken van de job.

CTA: Wens je kennis te maken met alle voordelen van Connect?

Neem contact op via sales@keypoint.be of vraag een demo aan via onze website.

Image 2017 12 02 1
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be