Keypoint Connect — Permanentiedienst
De 24/7 Syndicus: Dé dienstverlening voor het doorschakelen van de telefonie, buiten de kantooruren of op elk ander moment naar keuze
Als syndicus krijgt u doorheen elke weekdag tal van oproepen van mede-eigenaars, waarbij de ene oproep al dringender is dan de andere. Hierbij werkt een syndicus voor oproepen buiten de kantooruren vaak met een beurtrol, een call center of doorschakeling van de oproep naar de zaakvoerder.
Om uw kantoor te ontzorgen van deze werklast heeft Keypoint 'De 24/7 Syndicus' gelanceerd.
Werkwijze: Hoe gaat het in zijn werk?
Wanneer een syndicus wil, kan hij zijn algemeen nummer laten doorschakelen naar de bijstandsdienst van Keypoint. Deze dienst zal vervolgens de telefoon opnemen in naam van het kantoor om de mede-eigenaar te woord te staan. Om elke oproep zo goed mogelijk te behandelen voorziet Keypoint de volgende 4 scenario's:
- Algemene vraag: De algemene vraag wordt door de bijstandsdienst als ticket geregistreerd in het ticketsysteem van de syndicus, waardoor de syndicus de volgende werkdag de mede-eigenaar zal kunnen antwoorden.
- Dringende interventie via een eigen leverancier van de syndicus: De dringende interventie wordt door de bijstandsdienst doorgegeven aan de correcte partner van het kantoor.
- Dringende interventie via een leverancier van Keypoint: De dringende interventie wordt door de bijstandsdienst doorgegeven aan de correcte partner van Keypoint.
- Super dringende interventie: De bijstandsdienst schakelt de oproep door naar de zaakvoerder (& eventuele hulpdiensten).

Voorbereiding
- De syndicus ontvangt een klantenfiche die hij ingevuld aan Keypoint terug bezorgt. (Op deze manier heeft de bijstandsdienst de nodige informatie ter beschikking.)
- De syndicus zorgt ervoor dat alle nodige informatie in de softwareapplicatie 'Connect' aanwezig is.