Keypoint Ticketingsysteem: Dé online applicatie om uw dagelijks gebouwbeheer te optimaliseren


Het 'Keypoint Ticketingsysteem' is een handige tool die syndici en andere gebouwbeheerders toelaat om eenvoudig tickets aan te maken en deze op een overzichtelijke manier op te volgen. Zo kan u uw dagdagelijks beheer moeiteloos in goede banen leiden en genieten van een efficiëntiewinst tot wel 30 %.

The perfect workflow: Efficiënt tickets aanmaken, plannen en toewijzen

Als syndicus of property manager bent u het centrale aanspreekpunt voor de gebouwen waar u verantwoordelijk voor bent, wat geregeld een grote toestroom van vragen en problemen betekent. Als u deze opmerkingen niet meteen kan verwerken, gaat er vaak cruciale informatie verloren en kan u minder efficiënt te werk gaan. Dankzij het 'Keypoint Ticketingsysteem' behoort deze werkwijze gelukkig tot het verleden.

“Het ticketingsysteem van Keypoint is een handige tool die u toelaat om alle input en vragen van mede-eigenaars te verwerken terwijl u aan het werk bent.”

Dankzij onze tool kan u snel en gemakkelijk een ticket ter plaatse aanmaken, alles correct documenteren en meteen toewijzen aan de persoon - of personen - die het probleem in kwestie moet oplossen, met de bijhorende deadlines. Zo spaart u heel wat tijd uit tijdens het plannen en kan u eenvoudig prioriteiten stellen aan de hand van kleurencodes. Bovendien behoudt u steeds een goed overzicht over alle openstaande tickets en beschikt de zaakvoerder over een centraal overzicht m.b.t. de efficiëntie van de beheerders en hun workload.

Mockup 1
Clear overview: Altijd en overal up-to-date zijn en realtime informatie raadplegen

De online applicatie presenteert alle informatie in het ticket op een duidelijke manier. Dit gebeurt aan de hand van een overzichtelijke tijdslijn met logboek, waar u alle ondernomen stappen, de documenten, de berichten en de stand van zaken kan raadplegen. Op deze manier bent u steeds up-to-date en heeft u alle informatie bij de hand, waar u ook bent.

Mockup 4

“Dankzij Keypoint beschikt u over een handig overzicht van de lopende zaken per gebouw of gebouwbeheerder”

Daarnaast bieden we een interessante rapportering in de vorm van cirkeldiagrammen en grafieken:

  • Tickets per dossierbeheerder
  • Tickets per gebouw
  • Tickets per aanvrager
  • Tickets per type
  • Aantal gehaalde deadlines
  • Aantal (on)afgewerkte taken
  • Open tickets per gebruiker
  • Vergelijking van verschillende periodes

“Dankzij Keypoint weet u perfect hoe efficiënt het beheer is en hoe rendabel uw gebouwen zijn.”

Mockup 3
Keypoint is compatible: Switchen tussen verschillende tools is verleden tijd

Het 'Keypoint Ticketingsysteem' is compatibel met beheerpakketten voor syndici zoals 'Organimmo' & 'Syndesk'. Het systeem zorgt ervoor dat u alle informatie en communicatie omtrent lopende zaken, claims en kluswerken kan centraliseren op 1 digitaal platform en zo de nodige gegevens in enkele clicks terug kan vinden. De noodzakelijke informatie (zoals VME’s en mede-eigenaars) worden via API uit het beheerpakket ingelezen.

Geen vervelende switch meer tussen verschillende programma’s dus, waardoor u heel wat tijd en werk kan uitsparen. Maar, ook als u met andere beheersoftware werkt, is er geen probleem. In dat geval zorgen wij voor een eenmalige import van alle gegevens.

Communication is key: vlot communiceren

Het ticketingsysteem garandeert een vlotte en overzichtelijke communicatie waarbij een persoonlijke aanpak centraal staat, wat resulteert in een groot voordeel voor de syndicus.

“In enkele clicks kan u uw mede-eigenaars de status van hun ticket meedelen”

Onder communicatie verstaan we trouwens interne én externe communicatie, via e-mail en sms. Daarnaast kan u per ticket ook gemakkelijk aangeven wie de betrokken partijen zijn en welke informatie voor wie zichtbaar mag zijn. Zo kan u in enkele clicks zorgen voor een volledig transparante communicatie met uw werknemers, externe partijen en eigenaars.

Mockup 2
Keypoint Connect: een interessante community voor syndici

Heeft u ingetekend op ons ticketingsysteem, dan geniet u automatisch van de voordelen die ons centraal platform 'Keypoint Connect' te bieden heeft. U krijgt bijvoorbeeld toegang tot het herstelnetwerk 'Keypoint Repair' en tot de producten en diensten van onze partners via de 'Keypoint Marketplace'.

Welke services biedt Keypoint nog aan?

Keypoint biedt tal van ondersteunende diensten aan via het online platform 'Keypoint Connect'. Concreet is 'Keypoint Connect' een online ecosysteem waar alles inzake schadepreventie, advies & ondersteuning aan vastgoed, schadeherstel en onderhoudsbeheer gecentraliseerd wordt. Zo kunnen klanten op een gebruiksvriendelijke manier gebruik maken van volgende services:

  • Keypoint Connect: Tool voor schadebeheer
  • Keypoint Connect: Ticketingsysteem
  • Keypoint Repair: Uitgebreide hersteldienst voor herstel/onderhoudswerken aan gebouwen over heel België
  • Keypoint Marketplace: Een one-stop-shop waar klanten beroep kunnen doen op diensten en producten aan marktconforme prijzen

Geïnteresseerd in een demo van ons full service ticketingsysteem?

Boek vrijblijvend een demo en ontdek zelf hoe ons ticketingsysteem uw werk als syndicus of gebouwbeheerder een stuk efficiënter en eenvoudiger maakt.

Boek een demo

Benieuwd naar wat Keypoint voor jouw bedrijf kan betekenen?