Keypoint is uw digitale assistent die, via haar online platform ‘Connect’, de brug heeft gebouwd tussen de syndicus- en verzekeringssector. Ons platform faciliteert de communicatie tussen verzekeringstussenpersonen, syndici, rentmeesters, gebouwbeheerders, mede-eigenaars en leveranciers naar aanleiding van een schade of onderhoud aan een gebouw. Er kan dus samen gewerkt worden met meerdere partijen in 1 dossier maar u kan ook dossiers (schade, onderhoud,...) volledig zelfstandig afhandelen in ons platform.

Dit doen we door enerzijds het dossier samen centraal af te handelen, en anderzijds door de praktische documenten en communicatie te centraliseren.

Bovendien bieden we ook een netwerk van vakmannen aan waardoor zowel de zoektocht naar een hersteldienst alsook de opvolging van de schadedossiers veel vlotter zal verlopen dan voorheen het geval was.

Finaal creëren wij ook de mogelijkheid om waterschades sneller te detecteren via onze slimme sensoren (Keypoint Smart Sensors) en bieden we advies en ondersteuning via onze community.


Connect: Het samenwerkingsplatform voor uw technisch -en schadebeheer

Herkent u het ook?
Schadedossiers zijn vaak inefficiënt, complex en ondoorzichtig
De samenwerking met meerdere verzekeringstussenpersonen is niet altijd evident
Ik heb bovenop mijn beheerpakket tal van excel-bestanden, e-mails en telefoongesprekken voor dossierbeheer
Hoe zorgt Keypoint voor oplossingen op deze problemen?

Aan de hand van het digitaal samenwerkings- en dossierafhandelingsplatform ‘Connect’ kunnen we ervoor zorgen dat u, samen en/of individueel met uw verzekeringstussenpersonen, een schade of onderhoudsdossier centraal en digitaal kan afhandelen.

Wat is Keypoint Connect?
Logo Connect

Keypoint Connect is een volledig gedigitaliseerd en gecentraliseerd samenwerking- en schade afhandelings platform dat u de mogelijkheid geeft om samen met uw makelaar of agent een schadedossier af te handelen op één centraal platform, via API gekoppeld met uw beheerpakket alsook met dat van de verzekeringstussenpersoon.

Bovendien kan u het platform ook gebruiken voor uw dossierbeheer inzake niet-verzekeringsdossiers. (vb. onderhoudswerken)

Door samen met uw makelaar(s) -en/of agent(en) een verzekeringsdossier af te sluiten op ons platform winnen beide partijen maar liefst 30% aan efficiëntie betreffende het schadebeer. Daarnaast kan u ook niet verzekeringsschades op ons platform afhandelen wat er voor zorgt dat alles op één plaats digitaal beheerd kan worden.

Een dossier wordt op deze manier ten alle tijde transparant waardoor u real-time een inzicht krijgt in de status van het dossier en wat er al dan niet al is gebeurd betreffende de opvolging ervan.

Syndic samenwerken
Syndic digitaal

Tot slot beschikt ‘Keypoint Connect’ ook over de functionaliteit om alle vormen van communicatie en documentatie te faciliteren.

Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat alles wat een bepaald dossier omvat heel gemakkelijk terug te vinden is voor de beheerder(s) van het dossier.

Deze functionaliteit heeft als grote voordeel dat dubbel werk wordt vermeden wat de efficiëntie alleen maar ten goede zal komen.

Wenst u meer uitleg of een demo?

Stuur een mailtje naar sales@keypoint.be en we helpen u graag verder!

Contact 2

Repair: Het kwalitatieve herstelnetwerk van vakmannen over heel België

Herkent u het ook?
Snel een kwalitatieve hersteller vinden blijkt niet evident
Een hersteller komt pas na weken opdagen voor uw dossier
De opvolging van schade opdrachten is ver van efficiënt
Hoe zorgt Keypoint voor oplossingen op deze problemen?

Aan de hand van een gestructureerd herstelnetwerk dat werkt volgens een uniform en vlot proces kunnen we u een oplossing bieden aan marktconforme prijzen.

Wat is Keypoint Repair?
Logo Repair

Via Keypoint Repair bieden we een nationaal dekkend herstelnetwerk aan die alle type herstel- en onderhoudsdossiers kan afhandelen, zowel in verzekerde als in niet-verzekerde dossiers.

Onze opdrachten variëren van het herstellen van waterschades of glasbraak tot het simpelweg vervangen van een deurpomp. We gaan zelfs zo ver dat ook volledige renovaties tot onze mogelijkheden behoren. We gaan voor onze klanten dan ook geen enkele opdracht uit de weg!

De klantenbeleving staat bij ons voorop in geval van schade of noodzakelijk onderhoud aan uw gebouw of een gebouw in uw beheer. We nemen de bewoner/schadelijder bij de hand en coördineren het gehele proces, indien gewenst zelfs in uw eigen huisstijl.

Bovendien zijn onze partner-herstellers gebonden aan een vaste overeenkomst waardoor er geen onderscheid gemaakt wordt tussen een dossier van €100,00 of een dossier van €10.000,00.

Shutterstock 325600190
Office_04

Op deze manier creëert u extra toegevoegde waarde voor uw eindklant terwijl u zich kan focussen op uw core business. Over al onze performantie indicatoren gaan we duidelijk en transparant rapporteren om onze service ook duidelijk tastbaar te maken.

Daarnaast is het mogelijk om via ons digitaal samenwerkings-platform Connect te allen tijde de statussen, documenten, communicaties, … binnen de dossiers in ons beheer te raadplegen. Zodoende is onze toegevoegde waarde 100% transparant.

Een hersteller aanvragen
  1. Via mail/telefoon/API/Connect
  2. Binnen de dag neemt een hersteller contact met de klant
  3. Real-time opvolging via track&trace of via Connect
Shutterstock 164852135

Onze partners


Onze syndic partners zijn ondernemingen die o.a. gespecialiseerd zijn in de ontwikkeling van beheerpakketten voor de syndicus, het bouwen van artificiële intelligentie algoritmen, het leveren van specifieke diensten edm.

Keypoint heeft als doel om met alle beheerpakketten in de markt te koppelen en zo alle nodige info automatisch in te lezen voor de gebruikers op ons platform. Op deze manier kunnen we dubbel werk vermijden.

Deze website maakt gebruik van cookies

Pas hieronder uw voorkeuren aan.