Met trots presenteert Keypoint de eerste versie van haar gloednieuwe applicatie: Connect 2.0


Introductie

Bij Keypoint werken we aan een nieuwe versie van onze applicatie ‘Connect’, namelijk ‘Connect 2.0’. Deze vernieuwde applicatie zal alle functionaliteiten bevatten van onze huidige versie, maar wordt intuïtiever, beter, sneller en geeft meer mogelijkheden tot uitbreidingen, speciaal voor onze gebruikers.

Hoe lang loopt de Alpha-periode?

De Alpha-periode loopt van 01/08/2022 t.e.m. 01/10/2022

Welke functionaliteiten/modules zijn momenteel beschikbaar?

  • POC v/d mailbox module (POC = Proof Of Concept)
  • Overzicht van taken
  • Contacten
  • Bedrijven
  • Gebouwen
  • Aanmaakproces v/e dossier
  • Beheer v/e dossier (nog niet compleet)
  • Persoonlijke instellingen
  • Team instellingen

LET OP: Bovenstaande functionaliteiten/modules zijn nog niet altijd compleet en kunnen bij gevolg bugs bevatten. De Alpha-versie is louter bedoeld om een feeling te krijgen met het nieuwe platform. Doorheen de periode van de Alpha-versie zullen de reeds aanwezige functionaliteiten/modules afgewerkt worden en nieuwe functionaliteiten/modules toegevoegd worden.

TIP: Om gemakkelijk op de hoogte te blijven van nieuw toegevoegde functionaliteiten/modules kan er geklikt worden op het cadeau-icoontje (naast het vlaggetje). Hier kunnen updates en nieuws in verband met Connect 2.0 teruggevonden worden.

Welke functionaliteiten/modules worden binnenkort verwacht?

  • Tijdslijn, geïmplementeerd in een dossier
  • Aanmaken v/e verzekeringsdossier
  • Communicatiemogelijkheden, geïmplementeerd in een dossier
  • ...

Bij vragen over de Alpha-release: Stuur gerust een mailtje naar sam@keypoint.be

Image 2017 12 02 1
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be