Over ons
Wie is keypoint?
Keypoint is de partner voor alle partijen die een beslissingsbevoegdheid hebben over herstellingen en onderhoud aan gebouwen, het beheer en de communicatie maar ook voor het verlenen van advies en ondersteuning.
Via ons digitaal samenwerkingsplatform worden alle betrokken partijen gekoppeld en wordt dossierbeheer sterk geautomatiseerd en efficiënter. Een dossier wordt zo digitaal, transparant en relevant op het juiste moment én dat voor iedereen. Hiervoor bouwen wij ook tal van koppelingen met beheersoftware uit onze respectievelijke doelmarkten.
Daarnaast beheren wij ook ons eigen herstelnetwerk over gans België die alle types van opdrachten kan herstellen, zowel binnen als buiten de verzekeringen.
Waarom kiezen voor Keypoint?
Al onze producten en diensten zijn gebouwd met én voor onze doelmarkten
Onze missie en visie
Onze klanten willen zoveel mogelijk tijd spenderen aan het leven te verbeteren van hun klanten en in de gebouwen die ze beheren. Toch besteden ze veel tijd en energie aan zaken zoals non-core administratie
Als ze dit voor een stuk uit handen kunnen geven en kunnen optimaliseren, houden ze meer tijd over voor wat écht belangrijk is in hun business.
Keypoint is dan ook dé referentiepartner voor schadepreventie, schadeherstellingen, onderhoudsbeheer & communicatie en workflowmanagement op de vastgoedmarkt. Dit doen we door het verlenen van advies en ondersteuning maar ook door gebruik te maken van AI, IoT-technologieën, white label services & producten en dit alles via een klantgerichte aanpak.
Ons gedreven team
Bij Keypoint bouwen we een gedreven team uit van medewerkers die meebouwen aan dit uniek verhaal. Alle collega’s zijn mensen die dezelfde waarden en normen hoog in het vaandel dragen. Via onze hippe & trendy bedrijfscultuur bouwen we vanuit Gistel dagelijks verder aan onze producten en diensten om voor onze klanten dé digitale assistent te worden inzake gebouwbeheer.