Keypoint is uw digitale assistent die, via haar online platform ‘Vera’, de communicatie tussen verzekeringstussenpersonen, syndici, rentmeesters, gebouwbeheerders, mede-eigenaars en leveranciers faciliteert naar aanleiding van een schade of onderhoud aan een gebouw. Dit doen we door enerzijds het dossier samen centraal af te handelen, en anderzijds door de praktische documenten en communicatie te centraliseren.

Bovendien bieden we ook een netwerk van vakmannen aan waardoor zowel de zoektocht naar een hersteldienst alsook de opvolging van de schadedossiers veel vlotter zal verlopen dan voorheen het geval was.

Finaal creëren wij ook de mogelijkheid om waterschades sneller te detecteren via onze slimme sensoren (Keypoint Smart Sensors).


Repair: Het kwalitatieve herstelnetwerk in natura van vakmannen over heel België

Herkent u het ook?
U beschikt niet over een kwalitatieve hersteller die erkend is voor uw maatschappij
De herstellers van uw klanten komen pas na weken opdagen
De opvolging van schade opdrachten is ver van efficiënt
Hoe zorgt Keypoint voor oplossingen op deze problemen?

Aan de hand van een gestructureerd herstelnetwerk dat werkt volgens een uniform en vlot proces kunnen we u een oplossing bieden aan marktconforme prijzen.

Wat is Keypoint Repair?
Logo Repair

Via ‘Keypoint Repair’ bieden we een nationaal dekkend herstelnetwerk aan die alle type herstel -en onderhoudsdossiers kan afhandelen in zowel verzekerde als niet-verzekerde dossiers.

De opdrachten variëren van het herstellen van waterschades of glasbraak tot het simpelweg vervangen van een deurpomp. We gaan zelfs zo ver dat ook volledige renovaties tot onze mogelijkheden behoren. We gaan voor onze klanten dan ook geen enkele opdracht uit de weg!

De klantenbeleving staat bij ons voorop in geval van schade of noodzakelijk onderhoud aan een gebouw, bij u verzekerd. We nemen de bewoner/schadelijder bij de hand en coördineren het gehele proces. Indien gewenst zelf in uw huisstijl.

Onze partner-herstellers zijn gebonden aan een vaste overeenkomst waardoor er geen onderscheid gemaakt wordt tussen een dossier van € 100,00 of een dossier van € 10.000,00.

Shutterstock 325600190
Office_04

Op deze manier creëert u extra toegevoegde waarde voor uw verzekeringstussenpersoon én eindklant terwijl u zich kan focussen op uw core business. Over al onze performantie indicatoren gaan we duidelijk en transparant rapporteren om onze service ook duidelijk tastbaar te maken.

Daarnaast is het mogelijk om via ons digitaal samenwerkings-platform Vera te allen tijde de statussen, documenten, communicaties, … binnen de dossiers in ons beheer te raadplegen. Zodoende is onze toegevoegde waarde 100% transparant.

Waarom dan ook niet de vrijstelling wijzigen naar een Engelse vrijstelling voor dergelijke schades?

Bent u als verzekeringsmaatschappij geïnteresseerd in ons herstelnetwerk?

Stuur een mailtje naar sales@keypoint.be

Contact

Vera: Het samenwerkingsplatform voor property schades met alle stakeholders

Herkent u het ook?
Ik krijg dagelijks tal van e-mails voor schades van onze makelaars/agenten
Ik moet altijd naar de makelaar/agent bellen voor een stand van zaken binnen een dossier
De klassieke manier van beheren zorgt voor langere doorlooptijden dan gewenst
Hoe zorgt Keypoint voor oplossingen op deze problemen?

Aan de hand van het digitaal samenwerkingsplatform ‘Vera’ kunnen we ervoor zorgen dat de communicatie met uw verzekeringstussenpersonen gecentraliseerd wordt op ons platform. Vervolgens zal u ook de volledige opvolging van uw dossiers op het platform kunnen uitvoeren.

Wat is Vera?
Vera logo

‘Vera’ is een volledig gedigitaliseerd en gecentraliseerd samenwerkingsplatform dat u de mogelijkheid geeft om binnen een dossier de communicatie met uw makelaars/agenten te centraliseren.

Doordat alle partijen geconnecteerd zijn op één en hetzelfde platform kunnen ze perfect en eenduidig met elkaar kunnen communiceren vanuit een dossier. Daarnaast kunnen er tal van extra diensten en producten snel aangeboden worden aan uw eindklanten.

Als verzekeraar zal u ook de mogelijkheid hebben om alle dossiers te kunnen raadplegen op het platform ‘Vera’.

Vanaf heden dient u uw makelaar/agent niet meer te contacteren om de stand van zaken van een dossier te kennen.

U zal de status van het dossier kunnen raadplegen wanneer u het dossier opent op het platform.

Syndic samenwerken
Office_04

Tot slot kunnen we er bij Keypoint voor zorgen dat de doorlooptijd korter zal zijn dan bij een klassiek dossier.

Aangezien de communicatie volledig centraal verloopt en onnodige mails/telefoongesprekken kunnen worden vermeden zal het dossier sneller vooruitgang boeken doordat er heel wat tijd wordt bespaard gedurende het proces.

Onze partners


Ons herstelnetwerk 'Keypoint Repair' is op vandaag reeds erkend voor verschillende verzekeringsmaatschappijen in België waaronder Baloise, Allianz, AXA en KBC.

Hier bieden wij individueel of in samenwerking met onze expertisepartner DEKRA een uniek aanbod aan!