HIN 6 tips om doorlooptijden van schadeclaims te verkorten

15 APRIL 2024

4 Tips om Schadeclaims Sneller Af te Handelen

Als verzekeringsmakelaar of verzekeringsagent speelt u een cruciale rol in het leven van uw cliënten, vooral in tijden van nood. Wanneer een woning beschadigd raakt, bijvoorbeeld …

Lees bericht
Vera face 3

VERA • 10 APRIL 2024

Ontmoet Vera: Dé Nieuwe Digitale Assistente voor Syndici

Het is ons een genoegen om Vera voor te stellen, onze nieuw ontwikkelde digitale assistente, speciaal gecreëerd voor syndici. Vera, voorheen bekend als "Connect", is ontwikkeld met behulp van de nieu…

Lees bericht
1712328559130

KEYPOINT REPAIR • 04 APRIL 2024

Herstel in natura of een financiële vergoeding bij woningschade?

Bij woningschade staat u voor een keuze: een financiële vergoeding of herstel in natura. Financiële vergoeding biedt flexibiliteit maar kan leiden tot extra kosten en stress. Herstel in natura, daare…

Lees bericht
Logo Repair

KEYPOINT REPAIR • 14 JUNI 2023

Samenwerking tussen Rentio en Keypoint Repair: vier voordelen voor de klanten van Rentio

In een tijd waarin technologie voortdurend evolueert, is samenwerking essentieel om innovatie te stimuleren en klanten de best mogelijke ervaring en oplossingen te bieden. Daarom ging Rentio, één va…

Lees bericht
Blogpost connect klein

VERA • 27 APRIL 2023

Welkom Connect 2.0!

Welkom bij Connect 2.0, de nieuwe en verbeterde software applicatie van Keypoint! Het software team heeft de afgelopen maanden hard gewerkt om een nieuwe versie van het platform te ontwikkelen, gebas…

Lees bericht
Blogpost connect klein

VERA • 22 DECEMBER 2022

Ticketing, dé efficiëntste manier voor de opvolging van uw technisch gebouwbeheer

Zaakvoerders kennen dit maar al te goed: Je wilt op het einde van de week een zicht hebben op de zaken die jouw medewerkers hebben kunnen opvolgen en vraagt hen hiervoor een overzicht van de prestati…

Lees bericht
Blogpost repair klein

15 DECEMBER 2022

Hogere klanttevredenheid bij herstel in natura

De NPS-scores spreken voor zich: het herstel van schade via herstel in natura zorgt voor een hogere klanttevredenheid. Een kortere doorlooptijd en overzichtelijke communicatie zijn twee cruciale elem…

Lees bericht
Blogpost repair klein

KEYPOINT REPAIR • 15 NOVEMBER 2022

Waarom kiezen voor herstel in natura?

Vandaag de dag blijkt dat schadelijders in België nog steeds heel vaak voor een financiële vergoeding van de schade kiezen in plaats van kiezen voor een herstelling. In onze buurlanden opteren ze ech…

Lees bericht
Blogpost connect klein

VERA • 26 OKTOBER 2022

QR-code, het ideale hulpmiddel voor een efficiënter gebouwbeheer

Vandaag de dag komen meldingen van bewoners, huurders & vakmannen, in verband met het technisch gebouwbeheer, binnen via verschillende communicatiekanalen. Dit zorgt ervoor dat je elk communicati…

Lees bericht
Vera logo

29 AUGUSTUS 2022

Digitalisering van schadegevallen binnen uw gebouwbeheer, een niet te missen trein

Tijd om eindelijk komaf te maken met het urenlang manueel aanpassen en vervolledigen van individuele schadedossiers. Keypoint ontwikkelde hiervoor de applicatie Vera en biedt op deze manier een digit…

Lees bericht