Blog
Filteren op

KEYPOINT REPAIR • 14 JUNI 2023
Samenwerking tussen Rentio en Keypoint Repair: vi…
In een tijd waarin technologie voortdurend evolueert, is samenwerking essentieel om innovatie te stimuleren en klanten de best mogelijke ervaring en oplossingen te bieden. Daarom…

KEYPOINT CONNECT • 27 APRIL 2023
Welkom Connect 2.0!
Welkom bij Connect 2.0, de nieuwe en verbeterde software applicatie van Keypoint! Het software team heeft de afgelopen maanden hard gewerkt om een nieuwe versie van het platform te ontwikkelen, gebas…

KEYPOINT CONNECT • 22 DECEMBER 2022
Ticketing, dé efficiëntste manier voor de opvolging van uw technisch gebouwbeheer
Zaakvoerders kennen dit maar al te goed: Je wilt op het einde van de week een zicht hebben op de zaken die jouw medewerkers hebben kunnen opvolgen en vraagt hen hiervoor een overzicht van de prestati…

15 DECEMBER 2022
Hogere klanttevredenheid bij herstel in natura
De NPS-scores spreken voor zich: het herstel van schade via herstel in natura zorgt voor een hogere klanttevredenheid. Een kortere doorlooptijd en overzichtelijke communicatie zijn twee cruciale elem…

KEYPOINT REPAIR • 15 NOVEMBER 2022
Waarom kiezen voor herstel in natura?
Vandaag de dag blijkt dat schadelijders in België nog steeds heel vaak voor een financiële vergoeding van de schade kiezen in plaats van kiezen voor een herstelling. In onze buurlanden opteren ze ech…

KEYPOINT CONNECT • 26 OKTOBER 2022
QR-code, het ideale hulpmiddel voor een efficiënter gebouwbeheer
Vandaag de dag komen meldingen van bewoners, huurders & vakmannen, in verband met het technisch gebouwbeheer, binnen via verschillende communicatiekanalen. Dit zorgt ervoor dat je elk communicati…

KEYPOINT CONNECT • 29 AUGUSTUS 2022
Digitalisering van schadegevallen binnen uw gebouwbeheer, een niet te missen trein
Tijd om eindelijk komaf te maken met het urenlang manueel aanpassen en vervolledigen van individuele schadedossiers. Keypoint ontwikkelde hiervoor de applicatie Connect en biedt op deze manier een di…

KEYPOINT REPAIR • 04 AUGUSTUS 2022
Een vlotte afhandeling van schade binnen je brandverzekering met Herstel in Natura
Met Herstel in Natura ben je als particulier volledig ontzorgt van alle administratie bij het afhandelen van schade aan de woning. Wanneer dit binnen je brandverzekering valt, kan u via uw verzekerin…

KEYPOINT CONNECT • 09 MAART 2022
Keypoint ontzorgt het facilitybeheer van de Veritas-keten
Keypoint staat in de markt onder andere bekend als een innovatieve speler die syndici en verzekeringsmakelaars bijstaat in het beheer van hun vastgoedportefeuille. De oplossingen die Keypoint biedt, …

KEYPOINT REPAIR • 13 JANUARI 2022
Keypoint goes GREEN!
Geen nieuw jaar, zonder goede voornemens! Keypoint wil van 2022 een jaar maken waarin ze meer initiatieven neemt om duurzaam te ondernemen. Om deze doelstelling te verwezelijken heeft de onderneming …