Blog
Filteren op
15 APRIL 2024
4 Tips om Schadeclaims Sneller Af te Handelen
Als verzekeringsmakelaar of verzekeringsagent speelt u een cruciale rol in het leven van uw cliënten, vooral in tijden van nood. Wanneer een woning beschadigd raakt, bijvoorbeeld …
VERA • 10 APRIL 2024
Ontmoet Vera: Dé Nieuwe Digitale Assistente voor Syndici
Het is ons een genoegen om Vera voor te stellen, onze nieuw ontwikkelde digitale assistente, speciaal gecreëerd voor syndici. Vera, voorheen bekend als "Connect", is ontwikkeld met behulp van de nieu…
KEYPOINT REPAIR • 04 APRIL 2024
Herstel in natura of een financiële vergoeding bij woningschade?
Bij woningschade staat u voor een keuze: een financiële vergoeding of herstel in natura. Financiële vergoeding biedt flexibiliteit maar kan leiden tot extra kosten en stress. Herstel in natura, daare…
KEYPOINT REPAIR • 14 JUNI 2023
Samenwerking tussen Rentio en Keypoint Repair: vier voordelen voor de klanten van Rentio
In een tijd waarin technologie voortdurend evolueert, is samenwerking essentieel om innovatie te stimuleren en klanten de best mogelijke ervaring en oplossingen te bieden. Daarom ging Rentio, één va…
VERA • 27 APRIL 2023
Welkom Connect 2.0!
Welkom bij Connect 2.0, de nieuwe en verbeterde software applicatie van Keypoint! Het software team heeft de afgelopen maanden hard gewerkt om een nieuwe versie van het platform te ontwikkelen, gebas…
VERA • 22 DECEMBER 2022
Ticketing, dé efficiëntste manier voor de opvolging van uw technisch gebouwbeheer
Zaakvoerders kennen dit maar al te goed: Je wilt op het einde van de week een zicht hebben op de zaken die jouw medewerkers hebben kunnen opvolgen en vraagt hen hiervoor een overzicht van de prestati…
15 DECEMBER 2022
Hogere klanttevredenheid bij herstel in natura
De NPS-scores spreken voor zich: het herstel van schade via herstel in natura zorgt voor een hogere klanttevredenheid. Een kortere doorlooptijd en overzichtelijke communicatie zijn twee cruciale elem…
KEYPOINT REPAIR • 15 NOVEMBER 2022
Waarom kiezen voor herstel in natura?
Vandaag de dag blijkt dat schadelijders in België nog steeds heel vaak voor een financiële vergoeding van de schade kiezen in plaats van kiezen voor een herstelling. In onze buurlanden opteren ze ech…
VERA • 26 OKTOBER 2022
QR-code, het ideale hulpmiddel voor een efficiënter gebouwbeheer
Vandaag de dag komen meldingen van bewoners, huurders & vakmannen, in verband met het technisch gebouwbeheer, binnen via verschillende communicatiekanalen. Dit zorgt ervoor dat je elk communicati…
29 AUGUSTUS 2022
Digitalisering van schadegevallen binnen uw gebouwbeheer, een niet te missen trein
Tijd om eindelijk komaf te maken met het urenlang manueel aanpassen en vervolledigen van individuele schadedossiers. Keypoint ontwikkelde hiervoor de applicatie Vera en biedt op deze manier een digit…