Designer 6

REPAIR VOOR SYNDICI • 29 MEI 2024

Herstel in Natura als oplossing voor simpele verz…

Een syndicus heeft regelmatig te maken met verzekeringsschades binnen een VME. De frequentie hiervan kan variëren afhankelijk van verschillende factoren zoals de grootte van het g…

Lees bericht
Designer 4

KEYPOINT REPAIR VOOR VERZEKERINGSTUSSENPERSONEN • 10 MEI 2024

Hoe u als verzekeringstussenpersoon met deskundige begeleiding en ondersteuning klanttevredenheid verhoogt

In het web van financiële zekerheid speelt de verzekeringstussenpersoon een sleutelrol. Wanneer het ondenkbare gebeurt – van een onverwachte ziekte tot materiële schade door stormen – staat de tussen…

Lees bericht
Designer 3

KEYPOINT REPAIR VOOR AANNEMERS • 03 MEI 2024

Hoe de bouwsector wankelt onder de druk van faillissementen en de acties die elke aannemer moet ondernemen hierbij

De recente toename van faillissementen in de bouwsector zorgt voor onrust en onzekerheid onder aannemers. Deze trend wijst op onderliggende economische problemen, maar biedt tegelijkertijd ook kansen…

Lees bericht
HIN 6 tips om doorlooptijden van schadeclaims te verkorten

KEYPOINT REPAIR VOOR SCHADELIJDERS • 19 APRIL 2024

4 tips om uw schadeclaims sneller af te handelen

Als verzekeringsmakelaar of verzekeringsagent speelt u een cruciale rol in het leven van uw cliënten, vooral in tijden van nood. Wanneer een woning beschadigd raakt, bijvoorbeeld door glasbraak, wate…

Lees bericht
1712328559130

KEYPOINT REPAIR VOOR SCHADELIJDERS • 04 APRIL 2024

Herstel in natura of een financiële vergoeding bij woningschade?

Bij woningschade staat u voor een keuze: een financiële vergoeding of herstel in natura. Financiële vergoeding biedt flexibiliteit maar kan leiden tot extra kosten en stress. Herstel in natura, daare…

Lees bericht