Blog
REPAIR VOOR SYNDICI • 29 MEI 2024
Herstel in Natura als oplossing voor simpele verz…
Een syndicus heeft regelmatig te maken met verzekeringsschades binnen een VME. De frequentie hiervan kan variëren afhankelijk van verschillende factoren zoals de grootte van het g…
KEYPOINT REPAIR VOOR VERZEKERINGSTUSSENPERSONEN • 10 MEI 2024
Hoe u als verzekeringstussenpersoon met deskundige begeleiding en ondersteuning klanttevredenheid verhoogt
In het web van financiële zekerheid speelt de verzekeringstussenpersoon een sleutelrol. Wanneer het ondenkbare gebeurt – van een onverwachte ziekte tot materiële schade door stormen – staat de tussen…
KEYPOINT REPAIR VOOR AANNEMERS • 03 MEI 2024
Hoe de bouwsector wankelt onder de druk van faillissementen en de acties die elke aannemer moet ondernemen hierbij
De recente toename van faillissementen in de bouwsector zorgt voor onrust en onzekerheid onder aannemers. Deze trend wijst op onderliggende economische problemen, maar biedt tegelijkertijd ook kansen…
KEYPOINT REPAIR VOOR SCHADELIJDERS • 19 APRIL 2024
4 tips om uw schadeclaims sneller af te handelen
Als verzekeringsmakelaar of verzekeringsagent speelt u een cruciale rol in het leven van uw cliënten, vooral in tijden van nood. Wanneer een woning beschadigd raakt, bijvoorbeeld door glasbraak, wate…
KEYPOINT REPAIR VOOR SCHADELIJDERS • 04 APRIL 2024
Herstel in natura of een financiële vergoeding bij woningschade?
Bij woningschade staat u voor een keuze: een financiële vergoeding of herstel in natura. Financiële vergoeding biedt flexibiliteit maar kan leiden tot extra kosten en stress. Herstel in natura, daare…