Tijd om eindelijk komaf te maken met het urenlang manueel aanpassen en vervolledigen van individuele schadedossiers. Keypoint ontwikkelde hiervoor de applicatie Vera en biedt op deze manier een digitale oplossing aan, op maat van de syndicus, waarbij u te allen tijde toegang heeft tot een gemakkelijk te beheren overzicht.


Hoe is de situatie op de markt vandaag?

Er bestonden tot recent amper functionaliteiten, binnen bestaande beheersystemen voor syndici en property managers, voor het aanmaken en opvolgen van schadedossiers. Vaak gebeurde dit, enerzijds nog op papier en werden de schadegevallen in een aparte classeur per gebouw bewaard, of anderzijds via tools die hier niet voor ontwikkeld zijn (bv. Excel).

Een handig en compleet overzicht ontbrak voor gebouwbeheerders en het opvolgen van dossiers loopt op die manier ook zeer tijdrovend en arbeidsintensief. Daarnaast is er ook de aanslepende communicatie via e-mail of telefonisch, waardoor een efficiënte werking helemaal ontbreekt.

Vera zorgt voor de digitale oplossing

Om al dit manueel werk proberen te stroomlijnen via een automatisch systeem, creëerde Keypoint haar Vera-applicatie. Deze applicatie beschikt over een module voor schadebeheer die werd ontwikkeld op vraag van de syndicusmarkt en bezit alle nodige functionaliteiten om uw schadebeheer veel gemakkelijker en efficiënter te maken als syndicus of property manager.

Welke oplossingen biedt Vera specifiek:

  • De samenwerking met de verzekeringstussenpersoon wordt geoptimaliseerd voor de syndicus/property manager. Beide partijen kunnen realtime samen aan hetzelfde schadedossier werken op hetzelfde platform.
  • U heeft toegang tot een centraal overzicht van alle schadedossiers die per gebouw of per gebouwbeheerder gebundeld zitten.
  • Alle belangrijke info vind je met een paar clicks gemakkelijk terug en is tevens aanpasbaar zodat alle collega’s in de eigen werkomgeving telkens up-to-date kunnen zijn.
  • Communicatie kan automatisch gecentraliseerd worden per dossier.
  • Het complete opvolgproces per individueel dossier wordt geoptimaliseerd en uw kantoor kan veel efficiënter te werk gaan.

Geen dubbele input meer op verschillende apps

Aangezien Vera alle informatie van schadedossiers centraliseert, hoeft u als gebouwbeheerder niet telkens gebruik te maken van allemaal verschillende programma’s en apps. Als syndicus kunt u binnen de Vera-applicatie samenwerken met de verzekeringstussenpersoon, waardoor apart e-mail- of telefoonverkeer niet meer nodig is. Met Vera wordt een realtime opvolgmogelijkheid verzekerd.

We integreerden voor u ook de programma’s van onder andere Organimmo, Syndesk & OPENSyndic. Deze integraties garanderen dat alle cruciale data vanuit uw beheerpakket naar Vera gesynchroniseerd wordt. Op die manier bent u als gebouwbeheerder of syndicus verlost van de ellenlange administratieve rompslomp uit het verleden.

Geïnteresseerd om uw kantoor ook een digitale metamorfose te bieden?

Neem contact op via sales@keypoint.be of vraag een demo aan via onze website.

Jonathan Goderis 3
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be