Beste gebruiker

Welkom bij de patch notes-blog van week 14/10/2024 (2.17.0)!

In dit artikel delen we de recentste nieuwe veranderingen & verbeteringen voor de release van dinsdagavond 15/09/2024 in verband met onze software applicatie Connect.

Van nieuwe functionaliteiten & aanpassingen, tot bugfixes & de roadmap aan nieuwe functionaliteiten/aanpassingen, we hebben hard gewerkt om u de best mogelijke gebruikservaring te bieden. Ons toegewijd team van developers heeft naar uw feedback geluisterd en heeft gewerkt aan het adresseren van belangrijke punten om uw dagelijkse werking op onze applicatie te verbeteren.


Vera

  • Er kan nu een verkoop geregistreerd worden in een gebouw.

Stap 1: ga naar het gebouw en navigeer naar de kaart “Contacten en bedrijven”.

Stap 2: kies voor de nieuwe optie “Registreer een verkoop”.

Stap 3: kies een verkoper en aktedatum.

Stap 4: kies een koper.

Stap 5: beslis wat er met het vast werkkapitaal moet gebeuren. Jullie kunnen kiezen om dit direct terug te betalen of om het bedrag te verrekenen in de kosten van de individuele afrekening.

Indien jullie kiezen om deze direct terug te betalen hebben jullie in de laatste stap van de registratie de mogelijkheid om een enveloppe aan te maken die direct naar Isabel kan verzonden worden.

Binnenkort zal er ook een verkoopdossier kunnen opgestart worden waarin jullie alle nodige documentatie kunnen generen om zo te versturen naar makelaar of notaris.

  • De Keypoint scanner zal foutief verwerkte aankoopfacturen niet meer blokkeren, deze worden nu klaargezet in het tabblad “Te valideren” voor een efficiënter verwerking van aankoopfacturen.
  • Er is nu een nieuwe kolom “Stad” beschikbaar in de import van mede-eigenaren.
  • De eind tijd van een vergadering is nu optioneel geworden.
  • Tijdens het aanmaken / versturen van provisies hebben jullie nu de mogelijkheid om ook de template aan te passen die gebruikt zal worden. Deze aanpassing kan per mede-eigenaar individueel maar ook voor iedereen.

Bugfixes

  • Bestanden kunnen terug correct gelinkt worden aan agendapunten.
  • De tag “DateOfToday” toont nu een correcte datum.
  • Een e-mail die zichtbaar is op de cliëntenpagina zal nu het correcte tijdstip tonen.
  • Het toewijzen van een label aan een bedrijf zal nu correct opslaan.
  • De volgorde van agendapunten zal nu behouden blijven wanneer er een nieuwe vergadering aangemaakt wordt.
  • Het kopiëren van een e-mail naar een dossier uit de mailbox zou nu correct moeten werken.
  • E-mails die manueel moeten verzonden worden in mailings zullen nu correct behandeld worden worden na het manueel versturen.
  • De naam van documenten in een dossier kan terug eenvoudig aangepast worden.

Quality of life

  • De mailbox zal nu automatisch vernieuwen wanneer er een nieuwe mail binnenkomt.
  • Aanpassingen aan het formaat van een aantal datums.
    • Overzicht provisies “Datum aanvraag”
    • Accepteren van een aankoopfactuur “Periode”
    • Mailings “Verzonden op”
  • De link naar de cliëntenpagina zal nu als echte link zichtbaar zijn in de e-mail.
  • Het importeren van reeds bestaande boekhoudkundige rekeningnummers zal nu de beschrijving aanpassen naar de beschrijving die in de import gekozen is.
  • De beschrijving van gelinkte agenda’s is nu zichtbaar in de agenda zelf.
  • Indien er een nieuw IBAN / BIC toegekend is aan een contact of bedrijf zal deze met de volgende opvraging van provisies ook boekhoudkundig opgenomen worden om zo het afpunten te verbeteren.
  • Bij het toewijzen van de taak aan een andere beheerder in een dossier zal de persoon die de taak zelf toegewezen heeft niet langer zichtbaar zijn in het overzicht van taken.
  • Verbeterde snelheid voor het afvinken van taken.
Jonathan Goderis 3
Écrit par Jonathan Goderis

info@keypoint.be