Beste klant

Welkom bij de patch notes-blog van week 26/06/2023!

In deze blog delen we de recentste nieuwe veranderingen & verbeteringen voor de release van donderdagavond 15/06/2023 in verband met onze software applicatie Connect.

Van nieuwe functionaliteiten & aanpassingen, tot bugfixes & de roadmap aan nieuwe functionaliteiten/aanpassingen, we hebben hard gewerkt om u de best mogelijke gebruikservaring te bieden. Ons toegewijd team van developers heeft naar uw feedback geluisterd en heeft gewerkt aan het adresseren van belangrijke punten om uw dagelijkse werking op onze applicatie te verbeteren.


Nieuwe functionaliteiten/aanpassingen

  • Performance improvements
  • Makkelijkere navigatie in teaminstellingen: het navigatiemenu in teaminstellingen blijft zichtbaar bij het scrollen op de pagina.
  • Automatisch invullen van de beschrijving van een taak aan de hand van het gekozen taaktype
  • Verbeteren van de herkenning voor het invullen van de geadresseerden tijdens het versturen van een e-mail
  • We kunnen nu scrollen in de documenten van een dossier
  • Het tonen van zowel een gsm-nummer als een telefoonnummer als beide velden zijn ingevuld op een betrokken partij in een dossier
  • Automatisch gelinkte e-mails en documenten zijn nu standaard enkel zichtbaar voor het team die de mail ontvangen heeft
  • Nu sturen we ook een e-mail naar de ontvanger van de taak voor manueel aangemaakte taken door andere gebruikers.

Bugfixes

  • Het ongewenst herladen van de pagina bij het toevoegen van een nieuwe betrokken partij tijdens het aanmaken van sjablonen voor dossiers
  • Verkeerde datum in de kalender bij het aanmaken van taken
  • Verschillende datum van mail ontvangen in de tijdslijn en in het overzicht van berichten
  • Toevoegen van nieuwe betrokken partijen in een dossier
  • Polissen die ongewenst 2x aan hetzelfde gebouw gelinkt zijn
  • Het niet meekomen van de rol voor een betrokken partij tijdens het aanmaken van een verzekeringsdossier
  • Het niet meekomen van documenten tijdens het aanmaken van een verzekeringsdossier
  • Het niet meekomen van een aders bij nieuw toegevoegde betrokken partijen tijdens het aanmaken van een verzekeringsdossier
  • Afbeelden van veel betrokken partijen in een dossier zorgde voor het willekeurig verbergen van sommige partijen
  • Bij het wijzigen van de beschrijving van een dossier werd ook de referentie van het dossier ongewenst gewijzigd
  • Verwijderen van de agenda voor een team mailbox
  • Sommige polissen konden niet bewerkt worden in een verzekeringsdossier

Bij verdere vragen of problemen, contacteer ons gerust via helpdesk@keypoint.be!

Het Keypoint-Team

Jonathan Goderis 3
Écrit par Jonathan Goderis

info@keypoint.be