In een tijd waarin technologie voortdurend evolueert, is samenwerking essentieel om innovatie te stimuleren en klanten de best mogelijke ervaring en oplossingen te bieden.

Daarom ging Rentio, één van de in softwareprogramma's voor rentmeesters, een samenwerking aan met Keypoint Repair, een vooraanstaande hersteldienst voor klussen, herstellingen en renovaties aan vastgoed. Dankzij deze samenwerking kunnen Rentio-klanten voortaan beroep doen op de service van Keypoint Repair via het platform van Rentio! In deze blogpost zullen we vier voordelen bespreken die voortvloeien uit de samenwerking tussen Rentio en Keypoint Repair.


1. Toegang tot een uniek netwerk van herstellers

Een van de belangrijkste voordelen van de samenwerking tussen Rentio en Keypoint Repair is dat klanten nu toegang krijgen tot een netwerk van kwalitatieve herstellers in België voor het uitvoeren van herstellingen aan hun gebouwen. De herstellers binnen het netwerk van Keypoint worden door ons gecontroleerd en opgevolgd, hierdoor zijn wij steeds zeker dat wij een correcte hersteller aanstellen om de opdracht uit te voeren. De samenwerking zorgt er dus voor dat de klanten van geen tijd verliezen bij het zoeken naar een goede hersteller.

2. Vlotte herstelling van de schade

Een volgend voordeel van de samenwerking is de mogelijkheid om de hersteltermijn aanzienlijk te verkorten. Keypoint Repair staat gekend als betrouwbare en efficiënte partner voor het uitvoeren van herstellingen in België. Dankzij de combinatie van de software van Rentio en het herstelnetwerk van Keypoint, kunnen klanten profiteren van snellere en vlottere hersteltijden.

3. Naadloze integratie tussen Rentio en Keypoint

Zowel Rentio als Keypoint streven naar een probleemloze ervaring voor hun klanten. Dankzij de samenwerking kunnen klanten eenvoudig hun herstelopdrachten indienen en opvolgen via het platform van Rentio!

Dit gestroomlijnde proces vermindert de administratieve rompslomp en vergemakkelijkt het beheer van schadeclaims. Bovendien bieden Rentio en Keypoint een uitgebreide ondersteuning om ervoor te zorgen dat klanten volledig op de hoogte zijn van de status van een opdracht.

4. Verbeterde klantenservice

Naast de vlotte opening en beheer van een herstelopdracht, is er ook een merkbare verbetering in communicatie en klantenservice. Want dankzij de samenwerking heeft de rentmeester een directe oplossing voor zijn probleem én kan hij er dus voor zorgen dat de schade bij zijn huurder sneller zal worden hersteld.

Kortom, niks dan voordelen via de nieuwe samenwerking tussen Rentio en Keypoint Repair. Bent u rentmeester en wenst u meer informatie over onze hersteldienst? Of heeft u schade aan uw gebouw en u vindt geen kwalitatieve hersteller? Neem gerust contact met ons via sales@keypoint.be!

Jonathan Goderis 3
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be

Neem contact op met Keypoint