Beste klant

Op vrijdag 12/05 ontving u een mail inzake de manifestatie van eventuele bugs of problemen. Mochten er zich nog nieuwe problemen manifesteren, dan kan u altijd bij ons terecht via helpdesk@keypoint.be. Onze collega’s blijven er alles aan doen om elk probleem zo snel mogelijk op te lossen met de aandacht die het verdient.


Feedback

Intussen zitten we niet stil & wensen we een goede 2 weken na de release eens polshoogte te nemen bij het cliënteel i.v.m. hoe de werking op Connect 2.0 verder wordt ervaren. Uw mening is van cruciaal belang voor ons en we nemen alle gegronde feedback ter harte om de applicatie verder te verbeteren!

Daarom ontvangen we graag onderstaande info van u:

  • Algemene indruk v/d werking op Connect 2.0 (Gevolgd door enkele redenen & voorbeelden)
  • Oplijsting van de functionaliteiten die u op vandaag ontbreekt

U mag ons deze info bezorgen via:

  • E-mail
  • Videocall (U kan een videocall aanvragen om de opgevraagde info te bespreken)

Updates

Updates inzake bugfixes, verbeteringswerken & nieuwe functionaliteiten zullen binnenkort raadpleegbaar zijn via onze blogpagina: https://keypoint.be/nl/updates.

Bij elke nieuwe blog zal u op de applicatie een rood bolletje zien verschijnen bij het cadeau-icoontje. Wanneer u via het cadeautje doorklikt op de bijhorende link komt u automatisch op de blogpagina terecht in verband met de updates over Connect.

Stand van zaken

Intussen ontvingen we reeds heel wat feedback van klanten inzake lopende bugs/problemen. We baseren ons op deze input om problemen aan te pakken, op te lossen en om verder te bouwen. Blijf deze info dus zeker bezorgen via helpdesk@keypoint.be.

Hieronder vindt u een aantal voorbeelden van zaken waar we momenteel mee bezig zijn:

  • Scrollbar toevoegen aan de tijdslijn
  • Polisnummers correct linken aan de dossiers
  • Telefoongesprekken migreren vanuit de vorige versie v/d software
  • Toevoegen van een paperclip-icoontje bij een mail in de tijdslijn
  • Kunnen filteren op aanvrager v/h dossier
  • etc.

Belangrijk is ook om weten dat de naamgeving van alle documenten terug correct staat o.b.v. hun naam in de vorige versie van de software. Dit was een belangrijk issue dat we intussen hebben kunnen oplossen.

Handleidingen

Achter de schermen zijn we volop bezig met het opmaken van handleidingen. Van zodra deze beschikbaar zijn zal u deze op Connect kunnen raadplegen via de knop 'Support'.

Bezorgt u ons de nodige info of laat u weten indien u een videocall wenst?
Alvast bedankt voor uw hulp!

Het Keypoint-Team

Jonathan Goderis 3
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be