Beste gebruiker

Welkom bij de patch notes-blog van week 18/09/2023 (2.4.0)!

In dit artikel delen we de recentste nieuwe veranderingen & verbeteringen voor de release van maandagavond 18/09/2023 in verband met onze software applicatie Connect.

Van nieuwe functionaliteiten & aanpassingen, tot bugfixes & de roadmap aan nieuwe functionaliteiten/aanpassingen, we hebben hard gewerkt om u de best mogelijke gebruikservaring te bieden. Ons toegewijd team van developers heeft naar uw feedback geluisterd en heeft gewerkt aan het adresseren van belangrijke punten om uw dagelijkse werking op onze applicatie te verbeteren.


Features:

Polissen importeren

  • Net zoals vroeger kunnen we opnieuw terug polissen importeren via een .csv bestand.
  • Om polissen te importeren klikt u op het menu “Polissen”, daar ziet u aan de bovenkant van de tabel een blauwe knop “Polis importeren”
  • Het .csv bestand vindt u daar terug + bijhorende instructies.

Dynamic exports

  • Dankzij ons nieuw platform zijn we nu in staat om u van dynamische exports te voorzien, dit wil zeggen dat u zelf de kolommen en volgorde kan bepalen van uw export.
  • De dynamic exports kunnen we terugvinden in het menu “Insights”.
  • Volgende zaken kunnen we exporteren naar een Excel: dossiers en taken.

Keypoint Repair aanvragen

  • In uw dossiers en verzekeringsdossiers zal u nu een nieuwe knop zien staan “Keypoint Repair aanvragen”.
  • Via deze weg stuurt u heel gemakkelijk uw dossier of verzekeringsdossier door naar Keypoint om gebruik te maken van onze hersteldienst.
  • Deze functionaliteit zal ervoor zorgen dat er een hersteldossier wordt geopend naast uw huidig dossier of verzekeringsdossier.
  • Voor meer informatie over het gebruik & facturatie van onze klus / hersteldienst contacteer sales@keypoint.be

Algemene updates

  • Tijdens het kopiëren van de detaillijnen van de ene factuur naar de andere kan men er nu voor kiezen om de bestaande detaillijnen ook te verwijderen.

Bugs:

  • Details van een bedrijf kunnen opnieuw gewijzigd worden.
  • Een taak toevoegen tijdens het versturen van een e-mail is terug operationeel.
  • Tijdens het kopiëren van een e-mail naar een dossier uit de mailbox geven we nu de correcte gekozen toegankelijkheid aan de documenten.
  • We onthouden nu het laatste gebruikte e-mailadres voor het versturen van e-mails uit een dossier.
  • Het toevoegen van een taak zorgde voor een onnodige e-mail
  • Optimalisaties in de CrM selector tijdens het aanmaken van een dossier
    • Verwijderen van dubbels
    • Mogelijkheid om te filteren op kavel
  • Het bewerken van de algemene details van een klacht is terug mogelijk
Jonathan Goderis 3
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be