Beste gebruiker

Welkom bij de patch notes-blog van week 23/09/2024 (2.16.0)!

In dit artikel delen we de recentste nieuwe veranderingen & verbeteringen voor de release van woensdagavond 25/09/2024 in verband met onze software applicatie Connect.

Van nieuwe functionaliteiten & aanpassingen, tot bugfixes & de roadmap aan nieuwe functionaliteiten/aanpassingen, we hebben hard gewerkt om u de best mogelijke gebruikservaring te bieden. Ons toegewijd team van developers heeft naar uw feedback geluisterd en heeft gewerkt aan het adresseren van belangrijke punten om uw dagelijkse werking op onze applicatie te verbeteren.


Vera

  • Tonen van aankoopfacturen op het portaal
    • Jullie kunnen nu op VME-beheer kiezen om jullie aankoopfacturen zichtbaar te maken voor een bepaalde rol, zoals eigenaar of voorzitter.
  • De openingsbalans toont nu een correcte foutmelding indien een leverancier geen geldig IBAN- of BIC-nummer heeft, er zijn ook visuele verbeteringen aangebracht voor onder andere het bedrag in D of C.
  • Vera ondersteunt nu ook internationale IBAN- en BIC-nummers.
    • Op elke plaats in Vera waar een IBAN-nummer kan worden ingevoerd, wordt het BIC nummer automatisch gekoppeld.
  • Aangemaakte enveloppen kunnen jullie nu verwijderen in het menu “Betalingen”.
  • Geaccepteerde aankoopfacturen kunnen jullie nu verwijderen in VME-beheer onder het tabblad “Financieel”.
  • Extra functionaliteit voor het aanmaken van templates / brieven in Vera:
    • Mogelijkheid tot kopiëren en plakken
    • Het toevoegen van een knop “Adresgegevens invoegen”, deze zal automatisch de tags invullen in de template die rechtstreeks overeenkomen met de positie in EasyPost.
  • In het rapport van financieel dagboek tonen we nu een tussentijds saldo van de rekening na elke transactie.
  • Achterliggend hebben we het aanmaken van mailings herwerkt, dit zorgt voor een snellere aanmaak en verwerking van mailings. Er is nu ook een teller zichtbaar in de mailing.
    • Vergaderingen
    • Provisies
    • Communicatie uit een VME
  • Twee nieuwe rollen in de raad van mede-eigendom:
    • Ondervoorzitter
    • Contactpersoon
  • Herwerkte layout van het verslag van een vergadering.
  • Het afbeelden van de beheerders van een VME in het overzicht van gebouwen.
  • De aanwezigheidslijst van een vergadering kan nu gemaakt worden voor het starten van een vergadering, deze optie staat onder de algemene knop waar de meeting kan gestart worden.
    • De aanwezigheidslijst is aangepast en bevat nu ook de contactgegevens van de mede-eigenaars.
  • In de kaart “Aankoopfacturen” in VME-beheer tonen we nu ook het boekingsnummer.
  • Er zijn nieuwe filters beschikbaar in “Overzichten” voor het exporteren van taken.

Bugfixes:

  • Een gebruiker met de rol “user” kan nu ook agendapunten van een vergadering bewerken.
  • Het HQ-adres van een bedrijf kan nu opnieuw aangepast worden.
  • De naam van een document kan weer bewerkt worden in een dossier.
  • De status “In afwachting” is opnieuw functioneel tijdens het aanmaken van statussen voor dossiers in teaminstellingen.
  • Vera toont nu het correcte tijdstip van een manueel geregistreerde e-mail.
  • De tag “DateOfToday” toont nu de correcte datum in communicatie.
  • Vera gebruikt nu een correcte volgorde voor bijlagen tijdens het aanmaken van mailings.
  • Correcte weergave van de volgende geplande herinnering in debiteuren.
Jonathan Goderis 3
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be