Beste klant

Welkom bij de patch notes-blog van week 04/09/2023 (versie 2.3.1)!

In deze blog delen we de recentste nieuwe veranderingen & verbeteringen voor de release van donderdagavond 07/09/2023 in verband met onze software applicatie Connect.

Van nieuwe functionaliteiten & aanpassingen, tot bugfixes & de roadmap aan nieuwe functionaliteiten/aanpassingen, we hebben hard gewerkt om u de best mogelijke gebruikservaring te bieden. Ons toegewijd team van developers heeft naar uw feedback geluisterd en heeft gewerkt aan het adresseren van belangrijke punten om uw dagelijkse werking op onze applicatie te verbeteren.


Nieuwe functionaliteiten/aanpassingen

  • Nieuwe implementatie om notities in een dossier toe te voegen.
    • Het balkje om een notitie in te typen is in een nieuw jasje gestoken, nu groeit deze mee met de ingegeven tekst.
  • E-mail sturen naar een bedrijf, direct in het overzicht van bedrijven.
    • De e-mails van een bedrijf in het overzicht zijn nu klikbaar, wanneer we op een e-mailadres klikken komt het scherm tevoorschijn om een e-mail te sturen.
  • Herwerken van de sidebar in dossiers
    • Algemene visuele verbeteringen werden aangebracht om het overzichtelijker te maken.
  • Tijdens het aanmaken van een dossier en een verzekeringsdossier kunnen we recent geopende dossiers nu openen in een nieuw tabblad.
    • We hebben een pijl toegevoegd bij de recente dossiers om het dossier in een nieuw tabblad te kunnen openen.
  • Optie om een mislukte mail opnieuw te vesturen.
    • Een mislukte mail slaan we nu op zodat we later opnieuw kunnen proberen. We behouden het onderwerp, de body van de mail en toegevoegde documenten. Bij een mislukte mail staat er nu een “Probeer opnieuw” icoon om heel snel opnieuw te versturen. Er wordt nu ook een nieuwe taak gegeven aan de gebruiker “E-mails mislukt om te versturen” als een e-mail sturen mislukt.

Upcoming features deze maand:

  • Dynamic exports
    • Net zoals vroeger zullen we deze maand opnieuw exports kunnen maken van alle type dossiers maar met verbeterede en nieuwe functionaliteiten zoals het maken en opslaan van export templates.
  • Polissen importeren
    • Importeren van polissen zal deze maand ook opnieuw functioneel zijn.

Bugfixes

  • We kunnen opnieuw de datum van een telefoongesprek wijzigen.
  • Bij het automatisch linken van een e-mail werden er 2 mails verzonden. 1 mail met de melding “E-mail automatically linked” en 1 mail met “A task has been assigned to you”. Dit is dubbel dus hebben we besloten om de mail “E-mail automatically linked” te verwijderen.
  • In het berichtenoverzicht van een dossier kunnen we nu correct filteren op automatische mails die verstuurd geweest zijn.
  • We kunnen opnieuw bijlages openen vanuit de Connect mailbox van verzonden mails uit een dossier.
  • Het downloaden van een document op de publieke pagina zorgde voor het genereren van een willekeurige bestandsnaam.
  • Tags toevoegen voor gebouwen in teamsettings is terug functioneel.
  • Het veranderen van de bestandsnaam van documenten tijdens het aanmaken van een verzekeringsdossier zorgde voor onleesbare bestanden, dit is nu opgelost.
  • In de betrokken partijen werd “Ondergeschikt aan” niet correct weergegeven.
  • Het onthouden van de filter “Administrator” is opnieuw functioneel in het overzicht van taken.
  • Als we in het overzicht van dossiers de volgorde van kolommen wijzigden werden alle filters gereset.
  • Mails en andere items in de tijdslijn staan opnieuw in chronologische volgorde.
  • Het kopiëren van een e-mail naar een dossier vanuit de mailbox met veel inline images zorgde voor errors.

Bij verdere vragen of problemen, contacteer ons gerust via helpdesk@keypoint.be!

Het Keypoint-Team

Jonathan Goderis 3
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be