Beste klant

Welkom bij de patch notes-blog van week 26/06/2023!

In deze blog delen we de recentste nieuwe veranderingen & verbeteringen voor de release van donderdagavond 29/06/2023 in verband met onze software applicatie Connect.

Van nieuwe functionaliteiten & aanpassingen, tot bugfixes & de roadmap aan nieuwe functionaliteiten/aanpassingen, we hebben hard gewerkt om u de best mogelijke gebruikservaring te bieden. Ons toegewijd team van developers heeft naar uw feedback geluisterd en heeft gewerkt aan het adresseren van belangrijke punten om uw dagelijkse werking op onze applicatie te verbeteren.


Nieuwe functionaliteiten/aanpassingen

  • Het verbeteren van de performantie
  • Het vergemakkelijken van de navigatie in de teaminstellingen: Het navigatiemenu in de teaminstellingen blijft zichtbaar bij het scrollen op de pagina
  • Het automatisch invullen van de beschrijving van een taak aan de hand van het gekozen taaktype
  • Het verbeteren van de herkenning voor het invullen van de geadresseerden tijdens het versturen van een e-mail
  • Het kunnen scrollen in de documenten van een dossier
  • Het weergeven van het gsm-nummer & telefoonnummer wanneer beide velden ingevuld zijn op een betrokken partij in een (verz)dossier
  • Het zichtbaar maken van automatisch gelinkte e-mails & bijhorende documenten, enkel voor het team die de e-mail heeft ontvangen
  • Het sturen van een e-mail naar de ontvanger van een taak bij manueel aangemaakte taken door andere gebruikers

Bugfixes

  • Het ongewenst herladen van de pagina bij het toevoegen van een nieuwe betrokken partij tijdens het aanmaken van sjablonen voor dossiers
  • De verkeerde datum in de kalender bij het aanmaken van taken
  • Verschillende tijdsdata m.b.t. een ontvangen e-mail in de tijdslijn van een dossier en in het overzicht van de berichten
  • Het toevoegen van nieuwe betrokken partijen in een dossier
  • Verzekeringspolissen die ongewenst 2x aan hetzelfde gebouw gelinkt zijn
  • Het meekomen van de rol voor een betrokken partij tijdens het aanmaken van een verzekeringsdossier
  • Het meekomen van documenten tijdens het aanmaken van een verzekeringsdossier
  • Het meekomen van een adres bij nieuw toegevoegde betrokken partijen tijdens het aanmaken van een verzekeringsdossier
  • Het afbeelden van veel betrokken partijen in een dossier zorgde voor het willekeurig verbergen van sommige partijen
  • Bij het wijzigen van de beschrijving van een dossier werd ook de referentie van het dossier ongewenst gewijzigd
  • Het verwijderen van de agenda voor een team mailbox
  • Sommige verzekeringspolissen konden niet bewerkt worden in een verzekeringsdossier

Bij verdere vragen of problemen, contacteer ons gerust via helpdesk@keypoint.be!

Het Keypoint-Team

Jonathan Goderis 3
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be