Beste gebruiker

Welkom bij de patch notes-blog van week 02/12/2024 (2.19.0)!

In dit artikel delen we de recentste nieuwe veranderingen & verbeteringen voor de release van donderdagavond 06/12/2024 in verband met onze software applicatie Connect.

Van nieuwe functionaliteiten & aanpassingen, tot bugfixes & de roadmap aan nieuwe functionaliteiten/aanpassingen, we hebben hard gewerkt om u de best mogelijke gebruikservaring te bieden. Ons toegewijd team van developers heeft naar uw feedback geluisterd en heeft gewerkt aan het adresseren van belangrijke punten om uw dagelijkse werking op onze applicatie te verbeteren.


Vera

  • Afpuntingen kunnen nu verwijderd worden onder het tabblad “Archief”.
  • De mede-eigenaar kan nu onder het tabblad “Financieel” een indicatie zien van zijn tussentijdse saldo tijdens het huidig boekjaar.
  • De datum van een reeds aangemaakte diverse boeking kan nu gewijzigd worden.
  • Volledig folders met onderliggende bestanden kunnen nu opgeladen worden in de document component. Kies voor de knop “Uploaden” => “Folders”.
    • Drag-and-drop functionaliteit kan hier ook gebruikt worden.
  • Er kan nu een rol gekozen worden tijdens het versturen van een e-mail in een dossier. Zo kan er gemakkelijk gecommuniceerd worden met bijvoorbeeld de raad van mede-eigendom.
  • Dossiers kunnen nu eenvoudig zichtbaar gezet worden voor alle mede-eigenaren in een gebouw.

Bugfixes:

  • Tijdens een vergadering kan de verdeelsleutel van een agendapunt opnieuw aangepast worden.
  • Aankoopfacturen zouden nu correct zichtbaar moeten zijn voor mede-eigenaren op het portaal van Vera.
  • Verzonden mails in de Vera-mailbox tonen opnieuw de correcte ontvanger.
  • Diverse boekingen voor meterstanden worden nu correct verwerkt.
  • Gebruikers met rol “User” kunnen nu ook provisies opvragen.
  • Wanneer er een verdeelsleutel aan een rekeningnummer gelinkt is kan deze nu zonder problemen verwijderd worden tijdens het valideren van een aankoopfactuur.
  • Teamleden met de rol “User” kunnen nu alle nodige handelingen uitvoeren in de module vergaderingen.
  • Het wisselen tussen de tabbladen “Verdelingen” en “Algemeen” zal de reeds ingevulde informatie blijven behouden.

Quality of life:

  • Verbeteringen in het rapport van de resultatenrekening.
  • Het toevoegen van een totaal op het overzicht van de eigenaarsbalans.
  • De naam van de VME is nu zichtbaar tijdens het voorbereiden van de vergadering.
  • De boekingslijnen van een factuur tijdens validatie worden nu automatisch ingevuld met de beschrijving van de factuur indien er geen boekingsregel van toepassing is.
  • Alle automatisch behandelde mails uit de mailbox worden nu in de map “ProcessedByConnect” gezet. De map “CopiedIntoCase” mogen jullie verwijderen.
  • De mede-eigenaar krijgt nu een indicatie tijdens het inloggen om zijn e-mailadres in te vullen in plaats van zijn gebruikersnaam.
  • Contacten, bedrijven en gebouwen worden nu alfabetisch gerangschikt.
Jonathan Goderis 3
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be