Beste klant

Welkom bij de patch notes-blog van week 12/06/2023!

In deze blog delen we de recentste nieuwe veranderingen & verbeteringen voor de release van donderdagavond 15/06/2023 in verband met onze software applicatie Connect.

Van nieuwe functionaliteiten & aanpassingen, tot bugfixes & de roadmap aan nieuwe functionaliteiten/aanpassingen, we hebben hard gewerkt om u de best mogelijke gebruikservaring te bieden. Ons toegewijd team van developers heeft naar uw feedback geluisterd en heeft gewerkt aan het adresseren van belangrijke punten om uw dagelijkse werking op onze applicatie te verbeteren.


Nieuwe functionaliteiten/aanpassingen

  • Het herwerken van documenten in een dossier: Hierbij voorzien we de volgende zaken:
    • De implementatie van de optie om één of meerdere documenten te kunnen versturen per mail, vanuit de documenten van het dossier
    • De herimplementatie van de documenttypes die vroeger op de vorige Connect-versie werden gehanteerd
    • De implementatie van de optie om één of meerdere documenten te kunnen veranderen van type
    • De implementatie van een nieuwe filter: 'Type document'
  • Het toevoegen van een opmerking aan een e-mail
  • Het toevoegen van een taak & het wijzigen van de dossierstatus, bij het kopiëren van een e-mail naar een dossier
  • Het toevoegen van een visuele indicatie bij vervallen taken in het takenoverzicht: Dit zal zichtbaar zijn a.d.h.v. een gevarendriehoek-icoontje
  • Het toevoegen van een scrollbar in de tijdslijn van een dossier: Dit zorgt ervoor dat de gebruiker makkelijker kan navigeren in het dossier
  • Het toevoegen van nieuwe rollen voor betrokken partijen in een dossier
  • Het niet verplicht maken om de voornaam in te vullen bij het aanmaken van een contact
  • Het klikbaar maken van het referentienummer van een dossier in het overzicht van de dossiers: Dit zorgt ervoor dat de gebruiker makkelijker het gewenste dossier kan openen
  • Het implementeren van nieuwe zoekopties voor het vinden van het correcte dossier, bij het kopiëren van een e-mail naar een dossier:
    • Aanvrager
    • Dossierstatus

Bugfixes

  • De zichtbaarheid van bijlages van een e-mail in het berichtenoverzicht en de tijdslijn van een dossier
  • Het correct aanmaken van automatische dossiersjablonen
  • De preview-optie van grote foto's binnen een dossier
  • De zichtbaarheid van het veld om de inhoud van een e-mail toe te voegen, bij het selecteren van vele documenten als bijlage, bij het opmaken van een e-mail
  • Het opslaan van het telefoon -en gsm-nummer bij het bewerken van een betrokken partij in een dossier
  • Het wegwerken van foutieve speciale tekens bij verstuurde en ontvangen e-mails in de tijdslijn en het berichtenoverzicht van een dossier
  • Het fixen van het blanco scherm tijdens het scrollen door het overzicht van de verzekeringspolissen
  • De validatie op het ingeven van een wachtwoord tijdens het registreren van een nieuwe gebruiker
  • Het inladen van de contactgegevens vanuit het CRM bij het versturen van een e-mail in een dossier
  • Het versturen van een document vanuit de tijdslijn van een dossier

Bij verdere vragen of problemen, contacteer ons gerust via helpdesk@keypoint.be!

Het Keypoint-Team

Jonathan Goderis 3
Geschreven door Jonathan Goderis

info@keypoint.be